Κυριακή 3 Μαρτίου 2013

Μάρτηδες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ναι, ναι χάθηκα..όχι ότι με αναζήτησε και κανείς αλλά κουβέντα να γίνεται!! χαχαχα!! Μια το ένα, μια το άλλο, ιώσεις των παιδιών κάποια προβλήματα υγείας που ευτυχώς ξεπεράστηκαν...απουσίασα για τα καλά...

Και με τι δε καταπιάστηκα...βελονάκι κυρίως!! Το οποίο το αγάπησα, έτσι???  Σε επόμενες αναρτήσεις μου θα βάλω κάποια που έφτιαξα με το βελονάκι!! Και με felt βεβαίως - βεβαίως!!! Για το Μήνα Μάρτιο έφτιαξα ένα Μάρτη βραχιολάκι!!  Ήθελα δλδ να φτιάξω πολλά και διάφορα Μαρτάκια, αλλά δε με αφήσανε τα αγόρια μου..μικρά και μεγάλο!!!  Από αύριο πάλι!!Ελπίζω να μη φύγει ο μήνας και εγώ να μην έχω φτιάξει αυτά που θέλω!!Πολύ το φοβάμαι...

Μάρτης λοιπόν με κόκκινο και λευκό κερόνημα όπως προστάζει το έθιμο, με λουλουδάκι αμμοβολής απΌ αλπακά, ψαράκι αμμοβολής απΌ ορείχαλκο, φασέτ aqua marine , λάπις λάζουλι και στο κούμπωμα φεγγαρόπετρα και κοράλλι!!

Πως σας φαίνεται??? Εγώ το φόρεσα πάντως...



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου